به گزارش ایرنا، محمد توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، آتش ‌سوزی مجتمع‌ های تجاری در سراسر کشور را یکی از معضل های ایمنی شهرها بیان کرد و افزود: در بازرسی از 48 مجتمع اداری تجاری شهر کاشان، بیشتر آن ها در برابر آتش سوزی نا ایمن بوده اند.
وی خاطر نشان کرد: این مجتمع ها که فعالیت در آن ها جاری است، مورد تایید سازمان آتش‌ نشانی نیستند و ساختمان آن ها از نظر معماری و به لحاظ تجهیزات در وضعیتی قرار ندارند که بتوان عنوان یک ساختمان ایمن را برایشان انتخاب کرد.
توکلی تصریح کرد: از عمر برخی از این مجتمع های شهر کاشان سه دهه می گذرد و سازمان آتش نشانی در بازدیدهای کارشناسی نسبت به مشکل تجهیزات و برخی نقص ها ضمن ارائه هشدارهای لازم، دستورالعمل ایمنی ویژه برای این ساختمان ها صادر وبه مالکان آن ها ابلاغ کرده است.
معاون عملیات، آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به این که ایمن نبودن این مجتمع ها خطری نه تنها برای ساکنان آن بلکه برای دیگر شهروندان نیز محسوب می شود، خاطر نشان کرد: هشدار خطر حوادث و آتش سوزی به مالکان این مجتمع ها به صورت کتبی اعلام شده است.
وی با یادآوری حادثه آتش‌ سوزی در دو مجتمع بزرگ اداری تجاری شهر کاشان، تصریح کرد: مشکلات ناامن بودن این مجتمع ها باید با اجرای مقررات ملی ساختمان برطرف شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.