به گزارش ایرنا، دکتر حسین نیکزاد روز شنبه در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار کرد: این طرح ها که شامل بیمارستان، مرکزهای بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت است، در مجموع 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی افزود: برای ساخت این طرح ها 280 میلیارد ریال مورد نیاز است که 50 درصد آن توسط دولت و بقیه آن نیز توسط خیران سلامت تامین می شود.
وی خاطر نشان کرد: برای تکمیل این طرها نیازمند کمک و مساعدت خیران در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل هستیم تا بتوانیم سهم دولت را نیز جذب کنیم، چون بر اساس پیشرفت طرح و میزان کمک خیران دولت نیز اعتبار تخصیص می دهد.
نیکزاد تاکید کرد: این طرحها برای اجرا و ساخت اولویت بندی شده اند و هم اکنون اولویت نخست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ساخت بیمارستان 280 تختخوابی این شهرستان است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ساز کاشان تصریح کرد: تاکنون برای ساخت این بیمارستان20 میلیارد ریال از اعتبارهای دولتی هزینه شده است.
به گفته وی مجمع خیرین سلامت در حال رایزنی با خیران سلامت برای کمک در ساخت این بیمارستان است و تاکنون هم خیران سلامت بیش از 80 میلیارد ریال تعهد داده اند که به دنبال عقد قرارداد هستیم.
نیکزاد خاطرنشان کرد: مقرر شده 50 درصد از ساخت این بیمارستان توسط دولت و 50 درصد نیز توسط خیران سلامت تامین اعتبار شود و پس از آن توسط دولت آن دولت تجهیز و راه اندازی کند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ساز کاشان همچنین گفت: این مجمع افزون بر ساخت مراکز بهداشتی درمانی به بیماران صعب العلاج و سرطانی نیز را زیر پوشش چتر حمایتی خود قرار داده است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.