به گزارش ایرنا، یوسف حسنی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در محل فرمانداری نطنز اظهار کرد: 25 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوضِ دولتی به کشاورزان برای اجرای سیستم آبیاری کم فشار پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت کشاورزی بر پایه تغییر الگوی کشت و تولید گیاهان دارویی و کم آب، زمینه رشد اقتصادی را در شهرستان نطنز فراهم کرد.
وی ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عنوان شعار سال در دستور کار اداره ها و نهادهای شهرستان قرار گرفته است و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید به صورت جدی از تمام ظرفیت های موجود برای رونق تولید در منطقه استفاده کنند.
حسنی اشتغال و صادرات محصولات شهرستان را دو هدف مهم برای حرکت در مسیر رونق تولید در عنوان کرد و افزود: نطنز به ویژه منطقه بادرود به قطب کشاورزی در استان تبدیل شده است.
فرماندار نطنز احیای قنوات را یکی از مصداق های مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: احیای قنوات یکی از ضرورت های مهم شهرستان است و به همین منظور با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنوات شهرستان تخصیص یافت و بزودی عملیات لایروبی آن ها آغاز می شود.
از مجموع 12 هزار و 500 هکتار امور باغی و زراعی، هفت هزار و 500 هکتار به بخش زراعت و 4 هزار و 500 هکتار به باغ ها اختصاص دارد.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.