به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: بدون شک دولت و ملت عراق و هم چنین نیروهای نظامی و به خصوص نیروی بسیج مردمی حشدالشعبی هرگز تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به خصوص درایت سرلشکر قاسم سلیمانی را از یاد نمی برند و قدردان آن ها نیز خواهند بود کما این که این قدردانی نیز هم اکنون پررنگ است.
حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه دوشنبه آزادی کامل موصل را اعلام کرد.
شهر موصل مرکز استان نینوا در 450 کیلومتری شمال بغداد، دهم ژوئن 2014 در حمله مشکوک و پر حرف و حدیث به دست گروه تروریستی و تکفیری داعش افتاد و بخش های بزرگی از 5 استان دیگر عراق نیز به دنبال آن سقوط کرد.
خطیب جمعه بادرود در ادامه تصریح کرد: 23 تیرماه سالروز همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هم چنین یادآور حضور مقتدرانه و با بصیرت ملت انقلابی در مقابل آشوبگران و فتنه گران در سال 87 است و این روز باید برای همیشه گرامی داشته شود.
امام جمعه بادرود تاکید کرد: 23 تیرماه سال 78 اندیشه مکارانه طراحان فتنه به زباله دان تاریخ رفت و نشان داد فتنه همیشه با سد ملت روبرو و نابود می شود و طراحی هرچه پیچیده باشد با سلاح بصیرت نابود می شود کما این که نابودی فتنه 88 هم موید همین اقتدار خدشه ناپذیر است.
وی ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تبریک به همه فعالان عرصه خدمت به محرومان و قشرهای کم درآمد و بی بضاعت، خاطر نشان کرد: بدون شک تحقق عدالت اجتماعی مقوله ای است که به تنهایی از عهده یک نهاد بر نمی آید و تمام دستگاه ها و اداره ها باید بهزیستی را برای تحقق اهداف و به خصوص در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی یاری کرده و این نهاد را تنها نگذارند.
قاسمی با اشاره به افزایش بی سابقه دما و گرمای هوا در منطقه از مردم خواست تا با مدیریت مصرف برق و آب و هم چنین پرهیز از مصرف های غیر ضروری در زمان های اوج مصرف، گامی بزرگ در صرفه جویی این نعمت های الهی بردارند تا در آینده مشکل بی توجهی به این مهم گریبان مردم را نگیرد.
وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر، از قشرهای مختلف مردم و مسئولان خواست تا به اجرای باشکوه این مراسم که در روز عید غدیر خم در این شهر برگزار می شود به هر نحوی که مطلوب است کمک کنند تا مراسمی درخور جایگاه این اتفاق تاریخی و مهم در جهان اسلام، برگزار شود.
خطیب جمعه بادرود هم چنین از عموم مردم مومن و ولایتمدار بخش امامزاده خواست تا برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری، شهادت، ایمان، اخلاص و ولایتمداری، فردا با حضوری پرشور در مراسم استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام تازه تفحص شده هم یک بار دیگر با آرمان این گلگون کفنان تجدید پیمان و هم تلاش گران عرصه نفی شهید و شهادت را به مانند گذشته مایوس کنند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.