**زهرا احمدی پور، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: روند ورود گردشگران خارجی به کشور رو به رشد و امیدوار کننده است.

** سید محمد قلمکاریان، دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان از وصول 573 اثر به دبیرخانه این جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.

**حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان گفت: سالانه قریب به یک هزار و 500 طلبه جذب حوزه علمیه اصفهان می شوند.

** همایشی با عنوان جمعیت استان اصفهان که پنجشنبه هفته جاری در مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود به بررسی مهمترین مسائل جمعیتی با رویکرد پنجره جمعیتی و نقش آن در توسعه پایدار می پردازد.

** سعید صادقی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از حضور چهار ورزشکار اصفهانی در المپیک ورزشی ناشنوایان جهان خبر داد.

** نخستین کارگروه بررسی فعالیت تاکسی های اینترنتی در استان اصفهان با حضور نمایندگان سازمان های مرتبط و شرکت های خدمات رسان در این حوزه برگزار شد.

**رضا نیک نداف، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان( منطقه 10 کشور ) اعلام کرد: در سال جاری از آغاز فصل برداشت،تاکنون 115 هزار تُن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده است.

** محسن ایروانی، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان گفت: برآوردها نشان می دهد که میزان صادرات محصولات تولیدی از استان حدود 2.5 میلیارد دلار در سال است که در برابر ظرفیت ها، رقم بالایی نیست.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ، پرداخت سود و وام با بهره بالا را برای اقتصاد کشور مضر دانست و گفت: به نظر بنده تسهیلات با سود 20 درصد به بالا، به معنای واقعی تسهیلات نیست.

**محسن لسانی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان از اتصال دادگستری شهرستان نجف آباد بعنوان اولین نقطه قضایی کشور به شبکه فیبر نوری خبر داد.

**حبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: تسهیلات پرداختی بانک توسعه صادرات به فعالان اقتصادی و شرکت های صادراتی استان اصفهان 6 هزار میلیارد ریال است.
گ/6994*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.