مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ با اشاره به خرید ۱۱۵ هزار تن گندم، اظهارکرد: خرید این محصول در مناطق گرمسیری استان اصفهان به اتمام رسیده، اما در مناطق معتدل و مرکزی ادامه دارد و از چند روز آینده مراکز خرید مناطق سردسیر سمیرم و فریدن خرید را آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط‌عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ ، رضا نیک نداف گفت: تاکنون ۱۱۵ هزار تن گندم به نرخ تضمینی و ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان اصفهان توسط ۶۰ مرکز خریداری و در مراکز استاندارد نگهداری گندم ذخیره سازی شده است.

نیک‌نداف با اینکه خرید تضمینی گندم در مرکز و مناطق معتدل اصفهان ادامه دارد،تصریح کرد: خرید در مناطق گرمسیر استان به اتمام رسیده و در مناطق سردسیری شامل: سمیرم و فریدن از چند روز دیگر آغاز می‌شود که به این منظور  مراکز خرید آماده هستند تا محصول گندم‌کاران را خریداری کنند.

وی از خرید تضمینی ۵۸۰ تن دانه روغنی کلزا نیز در استان اصفهان خبرداد و تشریح کرد که تنها مرکز خرید میمه، محصول دانه روغنی کلزای کشاورزان برخوار، گلپایگان، فریدن، زیار و تیران را خریداری می‌کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ با اشاره به عدم وجود مشکل در تحویل و خرید محصول گندم و کلزای استان خاطر نشان کرد: گندم معمولی به نرخ تضمینی ۱۳۰۰تومان و گندم دروم ۱۳۳۰ تومان و دانه روغنی کلزا با قیمت تضمینی ۲۷۸۳ تومان از کشاورزان در سالجاری خریداری می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.