به گزارش روز شنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در سمینار آموزشی مدیریت بازار و سرمایه انسانی با چشم انداز ۲۰۲۰، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها به معنای اسراف نکردن نیست بلکه در معنای کامل تر به معنای استفاده بهینه از منابع موجود است.
وی با بیان اینکه کانون های آگهی و تبلیغات جایگاه ویژه ای دارند اما کمتر نگاه حرفه ای و تخصصی به آن می شود؛ گفت: در حوزه آگهی و تبلیغات با فناوری های و فنون روز دنیا فاصله داریم در حالیکه اصفهان این ظرفیت را دارد که در این حوزه خود را به سطح استانداردهای بین المللی نزدیک کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: افراد هوشمند و توانمند و شرکت های قوی تبلیغاتی در کشور فعالیت دارند اما باید طرح جامعی برای کانون های آگهی و تبلیغات نوشته شود.
وی خاطرنشان کرد: خداوند انسان را با رنگ؛ شکل، خلایق و استعدادهای مختلف خلق کرده و به همه احترام گذاشته و اصول و برنامه های کلی برای غایت انسان مشخص کرده است تا انسان بوسیله این اصول در نهایت به خداوند متصل شود و به او برسد.
حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه جهان بینی مادی و جهان بینی الهی دو مدل از نگاه به جهان است؛ گفت: در جهان بینی الهی باید اخلاق را بر اساس شفافیت و صداقت که از مولفه های ارزشی هستند، تعریف کرد و خداوند را در همه اوقات و احوال در نظر گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: اسلام می خواهد با احترام به آفرینش الهی همگان را به سوی هدف متعالی که خداوند است سوق دهد و اخلاق در جهان بینی الهی بر این اساس تعریف می شود وی افزود: کرامت انسانی؛ صداقت؛ عزت نفس؛ توجه ویژه به مردم و عدم خدعه و نیرنگ از مولفه های ارزشی اخلاق است و اخلاق آکواریومی مطلوب اسلام نیست.
سمینار آموزشی مدیریت بازار و سرمایه انسانی با چشم انداز 2020 روز گذشته در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
این سمینار توسط کانون‌ آگهی و تبلیغات اختصاصی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و موسسه فرهنگی هنری فرهنگ پژوهان دانش برگزار شد.
محورهای این سمینار شامل ساخت محیط آرمانی و ایده آل، ویژگی یک رهبر حرفه ای در داخل و بیرون از سازمان، عوامل کامیابی و موفقیت در کسب و کار، روش های نوین مقابله و برخورد با رقبا در کسب و کار و خلق طبقه ذهنی جدید در مشتری بود.
در این سمینار یک روزه دکتر حسین وظیفه دوست از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، امیر اخلاصی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و عبدالرضا حافظی، عضو انجمن مدیریت منابع انسانی آمریکا به تشریح محورهای این سمینار پرداختند.
در پایان این سمینار یک روزه که با حضور حجت الاسلام ارزانی مدیرکل و مرضیه باقرصاد رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و سایر مسئولان حوزه تبلیغات استان برگزار شد، گواهینامه معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به شرکت کنندگان ارائه شد.
سند چشم‌انداز بیست ساله ایران، سندی جهت تبیین افقی برای توسعه ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شده است.
اجرای این چشم‌انداز از سال ۱۳۸۴ در قالب چهار برنامه توسعه پنج ساله انجام می‌گیرد، سال ۱۴۰۴ خورشیدی (۲۰۲۵ میلادی) افق چشم‌انداز است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.