به گزارش ایرنا، ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، روز چهارشنبه به نقل از علیرضا رضاداد افزود: اتفاق خوب جشنواره سی ام، حضور پر رنگ کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان است که امیدوارم نهادینه شود
او خاطرنشان کرد: تعداد مخاطبان جشنواره امسال، ما را به این نتیجه رساند که همه با هم می توانیم به سینمای کودک و نوجوان کمک کنیم.
وی که درمراسم «عصرهای پروانه ای چهارباغ» سخن می گفت، اظهارکرد: برخی از فیلم های جشنواره تا 6 سانس فوق العاده هم رسیدند. این در حالی است که چنین استقبالی به ندرت رخ می دهد. ما باید تلاش کنیم سینما همیشه همینقدر پر رونق و پر شور باشد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به رونق سینمای کودک و نوجوان خاطر نشان کرد: تعداد مخاطبان جشنواره امسال، ما را به این نتیجه رساند که همه با هم می توانیم به سینمای کودک و نوجوان کمک کنیم و خوشحالیم که توانسته ایم این استقبال را رقم بزنیم.
رضاداد همچنین درباره حضور هنرمندان و مسئولان این جشنواره در پویش سه شنبه های بدون خودرو و رکابزنی خیابان تاریخی چهارباغ اصفهان نیز تصریح کرد: امیدوارم حرکت دسته جمعی دوچرخه سواری در سراسر کشور رونق یابد، باید از همه کسانی که به استقبال این موضوع رفتند و ما را همراهی کردند تا برای یک روز هم از خودرو استفاده نکنیم، تشکر کنم.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.