به گزارش ایرنا،'سلست هولشیمر' روز یکشنبه در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: اگرچه این فیلم، جنگ را به تصویر می کشد، اما اثری در باره کودکان است و صورت تعدیل شده جنگ را نشان می دهد.
بازیگر نوجوان این اثر سینمایی گفت: فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» جامعه هدفی به نام مدرسه داشت و باید طوری ساخته می شد که در مدارس هم مورد استقبال قرار بگیرد.
وی افزود: این فیلم می خواست، کودکان را با مفهوم پناهندگی بعنوان یکی از موضوعات روز دنیا آشنا کند.
بازیگر فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» در باره بهترین صحنه های این فیلم گفت: صحنه هایی از فیلم را که کاراکتر در کنار پدر و مادرش قرار داشت، بسیار دوست داشتم.
هولشیمر با اشاره به استقبال مردم هلند از اکران عمومی این اثر گفت: مطمئن نیستم اما فکر می کنم مردم هلند این اثر را دوست داشتند و مجلات نیز نکات مثبتی را در باره آن نوشتند و بطورکلی فیلمی لذت بخش با صحنه های عاطفی بسیار بود.
وی گفت: پنج هزار یورو برای بازی در این فیلم دستمزد دریافت کرده است.
هولشیمر گفت: می خواهم بازیگری را ادامه دهم.
وی اظهار کرد: برخورد بچه های ایران بسیار خوب بود و آنها بسیار مهربان هستند و 2 فیلم هم در جشنواره اصفهان دیدم که یکی از آنها «پایان رویاها» بود که آن را دوست داشتم.
بهمن نورایی ترجمه و رضا درستکار، اجرا و کارشناسی این نشست را بر عهده داشتند.
نشست رسانه ای فیلم «روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» با حضور سلست هولشیمر بازیگر هلندی این اثر سینمایی، در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد.
فیلم سینمایی«روزی که پدر شاخ و برگ درآورد» The day my Father became a bushبه کارگردانی 'نیکول ون کیدونک' است.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.

پ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.