اصغر خادم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان مستمری به نزدیک به 4 هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد به صورت ماهانه پرداخت شده است.
وی بیان کرد: پرداخت مستمری به خانواده های مددجویان این کمیته در راستای تامین نیازهای اولیه و ضروری مددجویان به عنوان خدمات اجتماعی این نهاد انجام می شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدماتی از جمله تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، کمک هزینه های تحصیلی و درمانی، تامین کمک هزینه جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم سازی مسکن مددجویان در جهت توانمندسازی خانواده های زیر پوشش از جمله اقدام های مهم کمیته امداد در آران و بیدگل است.
خادم گفت: پرداخت مستمری ماهانه جهت رفع بخشی از کاستی ها و نیازهای معیشتی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد حمایت یکی از خدمات این نهاد بوده و کمک ها و مساعدت های خیران و مردم نیکوکار این شهرستان در این راستا نقش مهمی ایفا می کند.
وی با اشاره به این که هدف و شعار اصلی ما کار جهادی در مسیر رفاه مددجویان است بیان کرد: از زمان تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)، این کمیته با هدف شناسایی و کمک رسانی به افراد بی بضاعت و کم درآمد گام برداشته است.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.