** هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: میزان جذب سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی در طرح های آب و فاضلاب این استان در دولت تدبیر و امید 25 برابر نسبت به سال های 88 تا 92 افزایش یافت.

**احمد رضوانی فرماندار اصفهان از افزایش 25 درصدی اعتبارات امسال این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

**امیرحسین حکمتیان معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اتمام مطالعات و آغاز عملیات اصلاح و بهسازی شبکه آب و فاضلاب میدان تاریخی نقش جهان اصفهان خبر داد.

**آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، پرداخت زکات فطره را بر هر کسی که فقیر نباشد، واجب دانست و گفت: امسال با احتساب قیمت گندم، مبلغ زکات فطره برای هر نفر 6 هزار تومان محاسبه شده است.

**مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: صادرات محصولات شرکت های دانش‌ بنیان مستقر در این شهرک در سال گذشته 9 میلیون و 600 هزار دلار بود.

**محمد حسین قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس آمار، جذب دانش آموزان این استان به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، 6 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

**حجت الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از واگذاری 250 واحد مسکونی به خانواده های دارای بیش از 2 معلول در این استان خبر داد.

**مرتضی محمدی مدیر بیمارستان امین اصفهان گفت: راه اندازی اورژانس جدید این بیمارستان نیازمند نصب بخشی از تجهیزات و تامین نیروی انسانی از جمله پرستار، کمک بهیار و خدماتی است.

**اسرافیل احمدیه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ثبت نام برای بهره مندی واحدهای صنعتی، کشاورزی، معادن، اصناف و خدمات از تسهیلات مالی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب از سر گرفته شد.

** احمد صادقی مدیرعامل شرکت ذوب آهن گفت: آماده همکاری با شهرستان و محیط زیست استان برای رفع مشکلات زیست محیطی هستیم.

**فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تهیه و ارسال پرونده ثبت ملی پنج مهارت و آئین فرهنگی و سنتی مردم این استان به شورایعالی ثبت ملی میراث فرهنگی برای ثبت در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور خبر داد.

گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.