به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' قاسم باقریان ' در خطبه‌ های نماز جمعه زرین شهر در مصلای این شهر افزود: دشمن در مقابل وحدت و همدلی ما هیج غلطی نمی تواند بکند و در پرتو وحدت ملی است که نظام تقویت می شود.
وی با بیان اینکه نیروی های مسلح برای ما عزیر هستند و همه باید پشتیان نیروهای مسلح باشیم، افزود: هر عملی که برای امنیت و اقتدار کشور توسط نیروی های مسلح انجام می شود مورد حمایت همه جانبه ملت ایران است.
امام جمعه زرین شهر بابیان اینکه برخی هنوز در فضای انتخاباتی باقی مانده اند، گفت: در زمان انتخابات برخی واژه های بدون شرح توسط افراد به کار برده می شد تا افکار را به سمت خود جلب کند اما اکنون فضای انتخابات تمام شده است و در این شرایط به کار بردن جملات بدون شرح و قلمبه از هر جناح و گروهی خطاست.
وی ابراز عقیده کرد: فضاهای مجازی توسط دشمنان و توسط کارشناسان قوی آنها اداره می شود بنابراین نباید اجازه دهیم که حرف هایمان خوراک تبلیغی دشمنان فرصت طلب شود.
حجت الاسلام باقریان بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه گفت: معظم له همانند گذشته نکات کاربری و راهبردی را مطرح کردند و فرمودند که مطالبات باید توسط خود شما از مسئولان مطالبه و توسط خود شما پیگیری شود.
وی ادامه داد: همه ما از هنرمند ، استاد و دانشجو و هر دلسوزی باید مطالبات خود را بطور جدی از مسئولان امر بخواهیم و در این مطالبات مراقب توطئه های دشمنان هم باشیم.
امام جمعه زرین شهر درعین حال گفت: در این مطالبه گری ها، خدای ناکرده دچار جو سازی ها نشویم و مسئولان امر نیز مراقب باشند که اسیر حاشیه سازی ها و مسائل حاشیه ای نشوند.
خطیب نماز جمعه زرین شهر گفت: هفته گذشته شاهد یک وحدت بین همه ی مسئولان شهرستان برای برطرف شدن مشکلات راننده های ماشین سنگین بودیم.
وی افزود: از همه تشکر می کنم که با وحدت، همصدایی و همدلی تا حدودی این مشکل برطرف شد.
حجت الاسلام باقریان تاکید کرد: برای حل مشکلات شهرستان لنجان باید یکصدا و با اتحاد گام برداریم.
زرین شهر مرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.