به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد شریعتی با اشاره به تکمیل پروژه فاز سوم خط یک قطار شهری گفت: امروز بهره برداری آزمایشی فاز سوم مترو اصفهان به طول 9 کیلومتر به مناسبت عید سعید فطر صورت گرفت.

شریعتی با بیان اینکه فاز یک قطار شهری از ایستگاه قدس تا میدان شهدا، فاز دو از ایستگاه شهدا تا ایستگاه تختی و فاز سوم از ایستگاه تختی تا میدان آزادی را شامل می شود،تصریح کرد: امروز فاز سوم خط یک قطار شهری به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت و تا حدود یک ماه دیگر به طور رسمی با تامین واگن ها در اختیار شهروندان عزیز اصفهانی قرار می گیرد.

وی با اشاره به عدم تکمیل ایستگاه های میدان امام حسین(ع) و ایستگاه انقلاب، تاکید کرد: در حال حاضر تست فنی سه ایستگاه به صورت آزمایشی انجام شده و در آینده ای نزدیک ایستگاه های میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب که مراحل پایانی تکمیل خود را طی می کنند به بهره برداری می رسد.

شریعتی گفت: شهروندان اصفهانی بدانند زحمات شبانه روزی بسیاری از سوی مجموعه مدیریت شهری برای اجرای پروژ های مختلف کشیده شده و امیدواریم رضایت شهروندان منجر به رضای پروردگار شود.

با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان طی دو سال گذشته با تلاش جهادی توانست بسیاری از پروژه های نیمه تمام سال های گذشته را به سرانجام برساند،گفت: سالن اجلاس سران، احیای میدان امام علی (ع)، حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان، پیچ پینارت، تقاطع غیرهمسطح استقلال، تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی(اشکاوند)، درایگاه های ورودی شهر، نمایشگاه بین المللی اصفهان، پردیس بزرگ شرق، پردیس هنرمندان، سالن گلستان شهدا،اضافه کردن خطوط بی آر تی، ساماندهی مشاغل، ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه، پروژه آکواریم اصفهان، احیای کوه نخودی،بخشی از این پروژه های شهری اجرا شده و در دست اقدام شهرداری است که در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی همچنین ایجاد پمپ بنزین های سبک، تقاطع 25 آبان، نوسازی ناوگان عمومی اتوبوسرانی، احیای دولتخانه صفوی، پیاده راه سازی چهارباغ، ایجاد زیرساخت های گردشگری از جمله هتل را بخش دیگری از پروژه های شهری ذکر کرد و افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی، ایجاد جاده ها و پایگاه های سلامت، نهضت آسفالت، ایجاد پردیس های فرهنگی، راه اندازی کمیته کمک به مساجد و احیای بافت فرسوده به علاوه ده ها طرح و پروژه محلی از جمله پروژه های دیگر شهرداری اصفهان طی مدت دو سال اخیر است.

رنسانس در اجرای پروژه های شهری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در دوسال پایانی شورای اسلامی شهر اصفهان که با مدیریت جدید مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان و همفکری و پشتیبانی مدیریت شهری همراه بود، رنسانسی در پروژه های عمرانی شهر رخ داد.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 682193
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.