به گزارش ایرنا، مرتضی صفاری نطنزی عصر روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی توزیع اعتبارهای تملک دارایی شهرستان کاشان، اظهار کرد: در توزیع اعتبارها و منابع مالی در استان اصفهان، جانب انصاف خیلی رعایت نمی شود.
وی ادامه داد: در توزیع اعتبارهای استان اصفهان به برخی شهرستان ها بیشتر توجه و به بعضی شهرستان ها اصلا توجه نشده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه پنج ساله ششم که اواخر سال گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید بر چند محور مهم از جمله مساله آب، محیط زیست و اشتغال تاکید شد.
صفاری نطنزی خاطر نشان کرد: مساله آب هم اکنون در کشور به بحران تبدیل شده و این مشکل در اصفهان و منطقه کاشان و نطنز نیز وجود دارد و مردم منطقه به لحاظ آب شرب در مضیقه هستند.
وی ابراز امیدواری کرد با بودجه سال 96 مشکلات کم آبی این منطقه با کمک و درایت مسئولان برطرف شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این نشست گفت: هم اکنون این دانشگاه ساخت 47 طرح را در دست اجرا دارد.
دکتر ابراهیم کوچکی ساخت مرکزهای بهداشتی درمانی در منطقه های راوند، خزاق، قمصر و درمانگاه مسکن مهر را از جمله این طرح ها بیان کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها 2 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه برآورد شده بود که این رقم به تصویب رسیده است.
وی هم چنین با گلایه از تخصیص یک میلیارد ریال برای مبارزه با بیماری سالک خاطرنشان کرد: باتوجه به گسترش این بیماری، رقم یاد شده بسیار ناچیز است.
کوچکی تصریح کرد: بیماری سالک پیشتر در نوار کویری کاشان شامل ابوزید آباد، سن سن و آب شیرین مشاهده می شد اما اکنون این بیماری به برخی منطقه های شهری نیز شیوع یافته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین تخصیص یک میلیارد تومان جهت احداث سوله چند منطوره برای زمان بحران این شهرستان را خواستار شد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.