به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: رسول زرگرپور با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدام های تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده خود خشم انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند.
در این پیام آمده است: 'امسال روز قدس مفهوم دیگری پیدا کرده است. اگر روزی تنها مردم غزه و کرانه باختری در معرض تجاوز و ظلم بی امان تروریسم و حامیان جنایتکار آنان قرار داشتند، امروزه یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط با این چالش مواجهند. بی تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است اما پر واضح است که با افزایش فشارها، تهدیدها و تحریم ها، غیرت و مقاومت ملت های مسلمان نیز افزایش می یابد و دریای مواج استکبار ستیزی امت اسلامی به جوش و خروش خواهد افتاد'.
استاندار اصفهان با اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدام های تجاوز کارانه رژیم صهیونیستی از آحاد مردم روزه دار، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت کرد تا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و باحضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی کفر و استکبار به گوش جهانیان برسانند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود.
این روز امسال مصادف با دوم تیر ماه و 28 رمضان است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.