**احمد خسروی وفا، رییس دادگستری کل استان اصفهان از محکومیت غیر قطعی سه نفر از فرمانداران استان اصفهان به تخلفات انتخاباتی خبر داد.

** حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با وجود ظرفیت های بسیار بالا در استان، امکانات سخت افرازی و اعتبارات سازمان تبلیغات با این ظرفیت ها تناسب ندارد.

**عبدالرزاق میرزایی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان اصفهان از استقرار بیش از یکهزار پایگاه ثابت و سیار جمع آوری زکات فطره در عید سعید فطر در استان خبر داد.

**فرید مختاری، مدیر ارشد ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان گفت: 26 پروژه کنترل آلاینده های زیست محیطی با هزینه بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در این واحد صنعتی اجرا شده است .

**اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با صدور بیانه ای از جامعه ورزشی استان اصفهان اعم از پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران و مربیان دعوت کرد که در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور داشته باشند.

**محمد مهدی عسگری، مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: خرداد ماه امسال رکورد بیشترین پیک بار مصرف برق در سطح کشور و نیز اصفهان با رشد 10 درصدی در مقایسه با سال های گذشته اتفاق افتاد که با روند کنونی خاموشی در شبکه محتمل است.

**حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: آسیب شناسی اصل 44 قانون اساسی، راهکاری مناسب برای افزایش تولید ملی و رشد اقتصادی است.

**حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: در شهریور امسال 6 هزار و 308 نفر از حجاج استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از طریق این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

گ/6994 / 2093 * خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.