به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه در سایت دیوار اعلام فروش یک خودروی تویوتا هایلوکس خود را کرده بود و فردی ناشناس تحت عنوان مشتری با وی تماس گرفته و پس از روئیت خودرو به بهانه دورزدن و امتحان کردن کیفیت آن متواری شده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه اسناد خودرو نیز داخل خودرو بوده ادامه داد: در بررسی های بعمل آمده مشخص سارق ،خودرو را با قولنامه جعلی در یکی از استان های جنوبی کشور به فروش رسانده است.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران با انجام یکسری اقدمات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری از بازگرداندن خودرو به مالک اصلی خبر داد و گفت : در این خصوص پرونده ای تشکیل شد و سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از کلیه افرادی که قصد فروش یا خرید اموال از طریق فضای مجازی را دارند هشدار داد، حتما قبل از واریز هر گونه وجه به حساب دیگران مورد معامله را روئیت کنید و معامله خود را حتی الامکان در بنگاه های معاملاتی دارای مجوز انجام دهید و به ظاهر افراد اعتماد نکنید و پس از دریافت وجه ، اموال خود را در اختیار مشتری قرار دهید.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 679145
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.