اردشیر نوابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع این اقلام برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، با نظارت اداره صنعت و معدن و قیمت مصوب انجام شده است و تا پایان این ماه ادامه داد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم با بیان اینکه حراست از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، خدماتی توزیعی با حضور مستمر بازرسان و ناظران افتخاری امکان پذیر است افزود: 744 مورد بازرسی صنفی در2 ماه گذشته تا امروز انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: ادامه بازرسی ها با توجه به افزایش تقاضای مواد غذایی با انجام گشت های بازرسی مشترک و هدفمند در دستور کار قرار دارد و 37 پرونده تخلف در این ماه مشخص و به تعزیرات معرفی شده است.
وی همچنین به برگزاری جلسه به منظور تعیین نرخ بامیه و زولبیا اشاره کرد و گفت: قیمت مشخص شده در همان شروع ماه مبارک به صنوف مربوطه اعلام رسمی شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم یادآوری کرد: چهار بازرس این اداره در دو نوبت صبح و عصر روزانه مشغول بازرسی و گزارش تخلف در بازار هستند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند و موارد و شکایت های خود را اطلاع دهند.
شهرستان سمیرم با افزون بر 2دوهزار و 260 واحد صنفی و 100هزار جمعیت شهری، عشایری و روستایی در 160 کیلومتری استان اصفهان واقع شده است
ت/6022 / 7147 - خبرنگار: افشاری - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.