به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ستاد اطلاع‌رسانی سی ‌امین جشنواره بین‌ المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان، جمعی از هنرمندان شرکت ‌کننده در این جشنواره از کشورهای آلمان، ایالات متحده آمریکا، چین، فرانسه، نروژ و هلند
با ارسال پیام ‌هایی به دبیرخانه جشنواره، اقدامات تروریستی کور و خصمانه هفته گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن محکوم کردن این اقدام های تروریستی، مراتب همدردی خود را با ملت ایران و افراد داغدیده این دو حادثه تروریستی اعلام کردند.
اسامی این هنرمندان و بخشی از پیام های آنها به شرح زیر است:

* ' رامونا سِر ' پخش کننده فیلم (معجزه کوهستان) از کشور آلمان: « آن چیز که در اخبار درباره حوادث تروریستی تهران شنیدیم، فاجعه آمیز و دردناک است . آرزوی امنیت برای مردم ایران دارم » .

* ' کوین اریکسون ' کارگردان فیلم (گام بعد) از کشور آیالات متحده آمریکا: « اخبار تهران بسیار من را ناراحت کرد و امیدوارم دیگر از این اخبار نشنوم.»

* ' سانتور جیال ' تهیه کننده فیلم ( رودخانه ) از کشور چین: « اخبار بدی شنیدم. دوباره ترور... باشما و مردمتان ابراز همدردی می کنم».

* ' پِدِر همدل ' کاگردان فیلم (خاکستری کوچیکه پر سر و صدا) از کشور نروژ: « حملات تهران دلخراش کننده بود. برای قربانیان متأسف شدم.»

* ' نیکول ون کیلِسدونک ' کارگردان فیلم (روزی که پدرم شاخ و برگ در آورد) از کشور هلند: « در ترور، هیچ افتخاری نیست. برای این حوادث وحشتناک متاسفم.»
سی ‌امین جشنواره بین‌ المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر در اصفهان برگزار می‌شود.
پ/8114/ 2093 ** امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.