به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان روز شنبه به نقل از ' داریوش امانی ' افزود: با وجود تنگناهای مالی و بودجه، اولویت وظایف ما مربوط به ارتقای سطح ایمنی است.
وی که در مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل این اداره کل
سخن می گفت با قدردانی از خدمات ' علیرضا صفاتاج ' معاون سابق حمل و نقل جاده ای استان گفت: معاونت حمل ‌و نقل این اداره کل در طی مدت فعالیت ایشان با مشکلی مواجه نشد و امورات مربوطه بدون مشکل انجام شد.
معاون سابق حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گزارشی از اقدام های انجام شده ارائه کرد و گفت: تعامل با تشکل های صنفی و مقامات استانی از مهمترین نقاط قوت این اداره کل محسوب می شود.
علیرضا صفاتاج در ادامه از همکاری و همراهی کارکنان و مسئولان اداره کل در دوران تصدی خود در این اداره کل قدردانی کرد.
معاون جدید حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه همیشه دغدغه حمل‌ و نقل، ایمنی و مسائل حریم راه بوده است گفت: حمل‌ و نقل با ایمنی و مسائل حریم ارتباط مستقیم دارند.
مهدی خضری افزود: توجه بیشتر به کارآیی و اثر بخشی نیروی انسانی با رویکرد افزایش کیفیت خدمات و رضایت ارباب رجوع در دستور کار این معاونت قرار دارد و بصورت جدی پیگیری خواهد شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، معاونین اداره کل،تشکل های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
در این مراسم ' مهدی خضری ' بعنوان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان معرفی و از تلاش های ' علیرضا صفاتاج ' قدردانی شد .
استان اصفهان از نظر میزان شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.
بیش از41 هزار دستگاه خودرو با 48 هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان فعالیت می کند که نزدیک به 10 درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می شود.
459 شرکت حمل و نقل بار، شش پایانه حمل بار، 25 پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و 38 مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می کند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که بلحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه است.
ت 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی - انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.