به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،اسدالله گرجی زاده افزود: آزادی زندانیان با کمک و حضور خیرین در برنامه های مختلف از جمله برنامه 'یک شهر ضیافت' صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: این زندانیان به دلیل بدهی مالی جمعا به مبلغ 24 میلیارد و 529 میلیون و 550 هزار ریال در زندان های استان تحمل کیفر می کردند.
مدیرکل زندان های استان اصفهان، با بیان اینکه اهمیت این کار خداپسندانه گفت: با دخالت مددکاران و مسئولان زندان و همچنین مشارکت خیرین، گذشت شاکیان در بسیاری از موارد ایجاد و با جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران آزادی آنان مهیا شد.
وی تصریح کرد: این 73 زندانی پس از گذشت شاکیان با مبلغ هفت میلیارد و 892 میلیون و 250 هزار ریال توسط خیرین و ستاددیه در برنامه یک شهر ضیافت و جشن های گلریزان از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.
گرجی زاده در ادامه با تقدیر از تمامی مسئولان قضایی و اجرایی و رسانه های گروهی در امر فرهنگ سازی کار حسنات و خیرات، از عموم مردم و خیرین و سخاوتمندان اصفهانی خواست تا در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان از این سفره الهی بهره کافی را ببرند.
در حال حاضر 850 زندانی با جرائم غیرعمد شامل مهریه، نفقه، تصادف و چک بلامحل در زندان های استان تحمل کیفر می کنند که برای آزادی آنها به حدود 100 میلیارد تومان نیاز است.
برنامه یک شهر ضیافت در راستای کمک برای آزادی مددجویان زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز پیش از افطار به تهیه کنندگی سید فرهاد عریضی، کارگردانی رضاصالحی و نویسندگی محمدباقر انصاری از سیمای مرکز اصفهان در حال اجراست.
ت/6994
خبرنگار:آرزو فلاح** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.