**محسن کریمیان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برنامه های اجرا شده از سوی این سازمان برای مبارزه با آفت سن غلات نتایج خوبی در پی داشته است و از این لحاظ هیچگونه مشکلی در این استان وجود ندارد.

**سید هادی سید افقهی، کارشناس مسائل منطقه گفت: وضعیت کلی منطقه همسو با منافع جمهوری اسلامی است و تنها زمانی دشمن به اهداف خود دست می یابد که از داخل به ما ضربه بزند.

**هشتمین همایش و گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی با حضور 350 پیشگام انقلابی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی این استان در مرکز همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

**محمد ولید مغربی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان از صدور حکم قضایی 10 ماه حبس برای مسئول یک کشتارگاه دام متخلف آلوده کننده محیط زیست در این شهرستان خبرداد.

**علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی گفت: طراحی، ساخت و راه اندازی کارخانه فولاد سنگان که با حمایت و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه انجام شده مصداق واقعی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

**مسعود مهدویان فرمدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مساجد این کلانشهر در سالجاری زیر پوشش بیمه سوانح و آتش سوزی قرار می گیرند.

**رحیم محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: محور و شعار اصلی هدایت تحصیلی براساس انتخاب آگاهانه دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی است.

** روند افزایشی دما در این استان که از روز گذشته آغاز شده تا سه روز آینده به میزان 3 درجه سانتیگراد دیگر ادامه دارد.


گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.