به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، این برنامه ها در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌ شود.
در این برنامه هنرمندان آثار فاخر خود را در فضای هنرستان هنرهای زیبا ارائه می‌کنند و با ایجاد فضای هنری مفرح تلاش می‌شود تا از فیوضات ماه رمضان بهره بیشتری برده شود.
قرائت مجلسی و اجرای مراسم توسط گروه‌های سرود و تواشیح همچنین ارائه دمنوش‌ ها و غذاهای سنتی با حضور مردم از جمله برنامه های این مراسم است.
براساس این گزارش، شامگاه 20 خرداد طی برگزاری برنامه ای جامع از دست اندرکاران اجرای این برنامه ها تقدیر می شود.
خاطرنشان می شود، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان چهارشنبه شب گذشته در همایش روابط عمومی های استان اصفهان گفت: رمضان ماه شادی و نشاط معنوی مسلمانان است و این اداره کل تلاش می کند با اجرای برنامه هایی در این ماه مبارک، شادی و نشاط معنوی رمضان را به مردم منتقل کند.
حجت الاسلام و المسلمین ' حبیب رضا ارزانی ' ، افزود: رمضان از نام های خداوند است که از آن به عنوان رمضان کریم و رمضان مبارک یاد می شود و گفته شده درهای بهشت در این ماه بر روی مومنان گشوده می شود.
وی از رمضان بعنوان ماه شادی مسلمانان یاد و تصریح کرد: نتوانسته ایم شادی و نشاط معنوی این ماه مبارک را به مردم منتقل کنیم.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.