به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز چهارشنبه درجلسه ستاد بازآفرینی در فرمانداری اردستان افزود: یکی از راه های نجات بخش بافت های فرسوده و تاریخی شهرها از طریق ستاد بازآفرینی باید انجام شود.
وی با بیان این که در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد شاهد وجود بافت های فرسوده و تاریخی زیادی هستیم تصریح کرد: یکی از فرصت های مهم و نجات دهنده شهرداری ها پیاده کردن هدف های طرح بازآفرینی است.
فرماندار اردستان افزود: با پایان یافتن طرح مسکن مهر در کشور و شهرستان بخش مهمی از اعتبارات عمرانی کشور به این بخش تعلق می گیرد و این فرصت مناسبی برای بهسازی و تعمیر بافت های تاریخی و فرسوده است.
غیور خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم و ششم توسعه کشور به بحث بازآفرینی توجه ویژه ای شده فرصت قانونی خوبی برای استفاده از این طرح فراهم شده است.
فرماندار اردستان گفت: همکاری بین بخشی دستگاه های مرتبط با این طرح می توانند برنامه های بازآفرینی را آسان کرده با تشکیل ستادهای فرعی مقدمات انجام کار را فراهم و جهت تصمیم گیری و اجرا به ستاد باز آفرینی شهرستان ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت موضوع جلسه های ستاد بازآفرینی هرماه به طور مرتب و با حضور شهرداران هر سه شهر و دیگر مسئولان اداره های عضوستاد تشکیل می شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.