به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مبلغان در مراکز مختلف فرهنگی، منطقه های روستایی و شهری اعم از مسجدها، حسینیه‌ ها و تکیه ها علاوه بر اقامه نماز و پاسخ گویی به سئوال های شرعی به ارائه معارف اسلامی، بیان اهمیت روزه‌ داری، شب‌های قدر، دعا، نیایش و نقش آن در زندگی مردم و سبک زندگی قرآنی می‌ پردازند.
وی ادامه داد: مبلغان غیر مقیم اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان، دفتر طرح هجرت، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و روحانیان بومی و مقیم نطنز در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فعالیت می کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و هم چنین نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، تبیین و تشریح شعار سال یکی از محورهای تبلیغی روحانیون در این ماه مبارک خواهد بود.
وی با بیان این که امسال 8 مبلغه در سطح شهرستان به نقاط مختلف اعزام شده اند، گفت: برگزاری محافل قرآنی اعم از تفسیر، ترجمه و جمع‌ خوانی قرآن، بیان معارف حقه قرآنی، برگزاری گفتمان‌ های دینی ویژه جوانان و نوجوانان از برنامه‌ های این مبلغان در ماه‌ رمضان است.
مجیدی تبار خاطر نشان کرد: تشریح اهداف و آرمان های امام خمینی (ره)، تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی به خصوص اصل مترقی ولایت فقیه، جهت دهی به سفره های افطاری و نذورات و دعوت مردم به وحدت حول محور ولی فقیه از دیگر محورهای مهم فعالیت مبلغان در ماه مبارک رمضان است.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و امامزاده ( بادرود ) در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.