به گزارش ایرنا ،‌آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل اظهار داشت: استقبال چشم گیر مردم در انتخابات نشانه ولایت مداری و شعور بالای سیاسی است که زبان ما از بیان این عظمت و تشکر از این حضور توان لازم را ندارد.
وی با بیان این که انتخابات پیروزی بزرگی برای ملت ایران بود افزود: عواملی از جمله مدیریت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش نهادهای اطلاع رسانی و نهادهای نماز جمعه نقش مهمی در این پیروزی بزرگ داشت.
وی با انتقاد از کسانی که از جایگاه نماز جمعه غافلند بیان کرد: ائمه جمعه سراسر کشور در دعوت مردم به حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم تاکید داشتند که نباید این نقش نادیده گرفته شود.
امام جمعه آران و بیدگل ضمن تشکر از همه برگزار کنندگان انتخابات اخیر اظهار داشت: امروز نوبت کمک به یکدیگر و عمل به وعده هایی است که در دوره تبلیغات داده شده بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه گذشته برگزار شد و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ترامپ به خاورمیانه اشاره کرد و گفت: این سفر هدف هایی چون ایجاد ائتلاف علیه جبهه مقاومت، نجات اقتصاد ورشکسته آمریکا، مقابله با انصارالله یمن و صلح رژیم صهیونیستی و فلسطین داشت.
وی ادامه داد: این اهداف سیاست های شکست خورده ای است که آمریکا به دنبال آن است و در این راه قطعا شکست خواهد خورد.
وی یکی از آثار شوم این سفر را حمله ددمنشانه آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین برشمرد و تصریح کرد: در این حمله تعداد زیادی از شیعیان به خاک و خون کشیده شدند.
وی ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این حمله افزود: متاسفانه مدعیان حقوق بشر سکوت کردند که این نشان از سیاست های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.