حجت الاسلام حسن عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون روز پنجشنبه به ایرنا گفت : غبار روبی و عطرافشانی مساجد و آماده سازی این مراکز دینی برای ماه مبارک رمضان همه ساله در 10 روز پایانی ماه شعبان که دهه تکریم مساجد نام گرفته، انجام می شود که امسال این کار در شهرستان تیران و کرون با مشارکت مردم همانند گذشته انجام شد.
وی بیان کرد: معرفی برنامه های ماه مبارک رمضان، نشست با تشکل های دینی، نظارت بر امکانات بهداشتی و ایمنی مساجد و برگزاری نشست های مشترک با هیات امنا مساجد، روحاناون و فعالان فرهنگی در این دهه انجام و برنامه ریزی برای انجام فعالیت های موثر فرهنگی و قرآنی انجام شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اظهارکرد: بیش از200جلسه ترتیل خوانی در منازل، مساجد و اماکن فرهنگی و مذهبی در طول ماه مبارک رمضان انجام می شود که حرکتی بزرگ قرآنی در این منطقه است.
وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از چهره های قرآنی و برگزاری مسابقه قرآن از برنامه های ماه مبارک رمضان است که در مساجد و تشکل های فرهنگی شهرستان انجام می شود و زیباسازی و استقبال از ماه مبارک رمضان امشب در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران انجام می شود.
وی یادآوری کرد: اعزام بیش از 50 مبلغ دینی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان تیران و کرون نیز در آستانه ماه مبارک رمضان انجام و طلاب روحانیون در مناطق مختلف شهرستان مستقر می شوند.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از یکصد مسجد و حسینیه است.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.