به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از مدیرعامل این شرکت اضافه کرد: این طرح بصورت آزمایشی در سطح ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در حال اجراست.
سید مصطفی علوی افزود: در این طرح، اطلاعات قبوض گاز مصرفی تمامی ادارات تابعه این شرکت بصورت یکپارچه و بصورت یک فایل الکترونیکی صادر و در اختیار ستاد مرکزی این شرکت قرار می گیرد.
وی افزود: اجرای این طرح در راستای صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها، نیروی انسانی، حفظ محیط زیست و برای پرداخت بموقع صورت حساب گاز مصرفی پیشنهاد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: در این طرح قبوض گاز سازمان ها و ادارات استان بصورت گروهی و متمرکز محاسبه و ارسال می شود.
علوی اظهارکرد: در این روش به محض صدور صورتحساب، اطلاعات قبوض صادر شده بر حسب سازمان ها و ادارات زیر مجموعه آنها تفکیک شده و فایل مربوط به آن بصورت ایمیل به سازمان یا شرکت مربوطه ارسال می شود .
وی با اشاره به اینکه در این طرح، پرداخت گروهی بهای گاز از طریق سیستم بانکی امکانپذیر است، گفت: سایر شرکت های خدماتی از جمله آب، برق و مخابرات نیز می توانند برای قبوض مصرفی مشترکان خود در بخش ادارات از این طرح استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حذف چاپ کاغذی وتوزیع دستی قبوض، پرداخت قبوض بصورت یکجا توسط ستاد مرکزی هر سازمان، ارگان یا شرکت، امکان نگهداری سوابق، تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات قبوض برای همه سازمان ها و ارگان ها و مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات را از مهمترین مزایای این طرح بیان کرد.
وی افزود: در حال حاضر بااجرای این طرح از طریق تعامل با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان فایل الکترونیکی 2 دوره گذشته قبوض گاز مصرفی این ادارت تهیه و از طریق پست الکترونیک به ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان ارسال شده است.
مجموع مصرف گاز طبیعی سالانه استان اصفهان 20 میلیارد مترمکعب و روزانه 54.8 میلیون لیتر مکعب است.
در مجموع 44درصد از گاز استان در بخش صنعت، 33درصد در بخش نیروگاهی، 18درصد در بخش خانگی، سه درصد در حمل و نقل و 2 درصد در بخش تجاری مصرف می شود.
99 درصد از خانوارهای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند، و 99.6 درصد از خانوارهای شهری و 95 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
مصرف متوسط روزانه خانوارهای شهری 6.4 مترمکعب در روز و خانوارهای روستایی 6.8 متر مکعب در روز است.
شرکت گاز استان با یکهزار و 105 کیلومتر خط انتقال فشار قوی، اجرای 24 هزار و 902 کیلومتر شبکه گاز رسانی به یک میلیون و 686 مشترک را انجام داده است.
یک میلیون و دو هزار و 200 انشعاب صورت گرفته و دو هزار و 588 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در اصفهان راه اندازی شده است.
گاز رسانی به 45 شهرک استان در سال های گذشته انجام شده و تاکنون هشت هزار و 341 واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.