**مردم اصفهان با حضور موثر خود در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، به 'فهرست امید' رای دادند و تمام افراد این فهرست را برای عضویت در شورای اسلامی این کلانشهر برگزیدند.

**اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم هر چه زودتر لایحه جامع نظام انتخابات از سوی دولت به مجلس ارائه شود تا شفافیت مالی هزینه نامزدها و انتخابات الکترونیکی را در این لایحه مورد توجه قرار دهیم.

**قدرت الله نوروزی، رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان در انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: منتخبان شورای شهر اصفهان که همگی از فهرست امید هستند، پاسخگویی به مردم و شفافیت در فعالیت ها را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

**ژرژیک آبرامیان، نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، انتخاب دوباره دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

**حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از رشد 74 درصدی برنامه جامع کنترل کیفی هوای کلانشهر اصفهان خبر داد.

**سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با شعار حماسی 'من انقلابی ام' در این استان خبر داد.

**مهدی مومن زاده، مهندس فرآیند فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه از کاهش مصرف انرژی و قرار گرفتن میزان مصرف انرژی فولاد مبارکه در مسیر استانداردهای جهانی، به رغم افزایش تولید این شرکت خبر داد.

**مختار اسفندیاری، مدیر کل امور عشایر استان اصفهان گفت: عشایر 25 درصد گوشت قرمز مورد نیاز این استان را تولید و به بازار استان اصفهان عرضه می کنند.

**رضا نیک نداف، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان (منطقه 10 کشور) از آغاز خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری این استان خبر داد.

**سومین نشست احیای مثلث طلایی گردشگری ایران با حضور مسئولان استانی، اتاق های بازرگانی شیراز و یزد، شهرداران اصفهان و یزد عصر دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

** شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور، طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری اصفهان را تصویب و طرح مطالعه و بازسازی تاسیسات فاضلاب این کلانشهر از طریق فاینانس را اصلاح کرد.

**مسعود صفاری پور، مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان، توجه فعالان اقتصادی استان به دیگر بازارهای جهانی غیر از چند کشور همسایه، مانند بازارهای آفریقا و آسیا را خواستار شد.

گ/6994 / 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.