به گزارش ایرنا، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روز یکشنبه به نقل از ' لادن تاجبخشیان ' اضافه کرد: این موزه بمنظور تعامل بیشتر و توسعه روابط خود با دانشگاه ها و نهادهای فرهنگی و با مشارکت دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان و شهرداری این شهرنمایشگاهی از آلبوم های سلطنتی و اسناد این مجموعه تاریخی فرهنگی را در اصفهان برپا می کند.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه تصاویری از اصفهان در دهه های 30، 40 و 50 خورشیدی است که اکثر تصاویر آن را ابنیه تاریخی این شهر در بر می گیرد.
مسئول موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد افزود: از دیگر برنامه های این نمایشگاه پخش پاورپوینت معرفی موزه آلبوم های سلطنتی و اسناد سعدآباد و آثار آن و سپس نمایش فیلمی با عنوان (اصفهان) به کارگردانی حسین ترابی محصول سال1352 است که برای نخستین بار به نمایش در می آید.
وی خاطرنشان کرد: فیلم اصفهان، روایت گر اصفهان و برخی از هنرهای نفیس و سنتی این دیار کهن است که در ساعت 10 صبح روز دوشنبه اول خرداد ماه در سالن صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان و سپس ساعت 17 همان روز در سالن همایش های کتابخانه مرکزی شهرداری شهر اصفهان به نمایش در خواهد آمد.
تاجبخشیان یادآور شد: علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر ایران زمین می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از اول تا هفتم خرداد، همه روزه از ساعت 9 تا 19 به گالری شماره یک کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.
استان اصفهان دارای 90 موزه تاریخی، مردم شناسی، فرهنگی و طبیعت است که در اختیار بخش دولتی و خصوصی می باشد.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.