حسین غفرانی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات و همچنین همزمانی برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها فعالیت کارکنان این اداره کل چند برابر شده است.
وی یادآور شد: برخی از متقاضیان نیز در روزهای پایانی انتخابات اقدام به مراجعه برای رفع اشکال و تعویض شناسنامه کرده اند که همین امر موجب افزایش آمار تقاضا و پاسخگویی شد.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان افزود: بسیاری از وقت و انرژی کارکنان ثبت احوال استان صرف پاسخگویی به اشکالات و مواردی که مربوط به انتخابات نیست، می شود.
وی افزود: تمامی نیروهای ثبت احوال استان در قالب مرکز، مناطق و دفاتر پیشخوان برای پاسخگویی به تقاضای مراجعه کنندگان بسیج شده اند.
بنا به مشاهدات خبرنگار ایرنا، امروز تعداد زیادی از شهروندان به اداره کل ثبت احوال استان مراجعه کردند و تا زمان مخابره این خبر همچنان مراجعات ادامه دارد.
به گزارش ایرنا پیش از این روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان اعلام کرده بود که ادارات ثبت احوال استان در روزهای منتهی به انتخابات و در روز انتخابات نسبت به صدور شناسنامه ها و خدماتی که در رای دادن موثر است تا پایان انتخابات آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.
همچنین دفاتر پیشخوان خدمات دولتی سطح استان برای تحویل شناسنامه های صادره احتمالی تحویل گرفته نشده در دفاتر همزمان فعال می باشند و در صدور شناسنامه و کارت ملی نقشی ندارند.
شناسنامه های المثنی که از قبل در نوبت صادرشدن بوده پس از مراجعه صاحبان آن یک روزه صادر می شود.
همچنین دفاتر پست استان اصفهان صرفا جهت تحویل شناسنامه های مکشوفه که افراد مفقود کرده اند و کارت ملی هوشمند که قبلا صادر شده و با پیامک به مراجعین اعلام شده آمادگی دارند.
براساس اعلام ثبت احوال استان اصفهان، امکان صدور کارت ملی در استان وجود ندارد و مدارک به سازمان ثبت احوال کشور در تهران ارسال و کارت ملی هوشمند صادر می شود.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.