مرتضی صفاری نطنزی روز جمعه در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با ایرنا ابراز کرد: امنیت و رفاه امروز ایران مدیون یاری خداوند و حمایت‌های مردم در موقعیت ‌های مختلف بوده است.
وی افزود: مردم با حضور و مشارکت خود، در هر موقعیتی که خطری نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند وارد صحنه می ‌شوند به طوریکه امروز کشور در آرامش و امنیت کامل به سر می ‌برد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از موضوع های بسیار مهمی است که در عرصه داخلی و خارجی اثرگذار است زیرا در عرصه داخلی موجب امید و در عرصه خارجی موجب نا امیدی دشمن می‌ شود.
نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران پس از سال‌ ها به عنوان قطبی قدرتمند در منطقه می ‌درخشد و تاکنون نیز به پشتوانه انقلاب اسلامی و مردم توانسته ‌ایم به امنیتی پایدار در منطقه دست پیدا کنیم و اقتدار خود را به رخ جهان بکشانیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .
در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت می کنند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.