به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل دادگستری استان اصفهان، ' احمد خسروی وفا ' در هفتمین جلسه کمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان، بر وجود ارتباط، تعامل خوب و اخلاق محور بین اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدها تاکید کرد.
وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر حفظ اتحاد و وحدت کلمه در همه زمانها تاکید کرده اند، افزود: وظیفه داریم در رسیدن به هدف مشترک که همانا تعالی ارزش ها و سربلندی ایران اسلامی است تلاش کنیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تلاش کمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی این استان در برقراری نظم امنیت فضای انتخاباتی تقدیر کرد و گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، شاهد افزایش شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرهای استان هستیم و این نشان از غیرت ملی و تعصب بالای مردم ولایتمدار برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود دارد.
وی اظهار کرد: تجربه نشان داده است از بدو انقلاب تا کنون همواره مردم بزرگ ایران اسلامی در همه شرایط و عرصه ها، حامی انقلاب و ارزش های والای آن بوده اند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم ناکام کرده اند.
خسروی وفا افزود: در تمام انتخابات برگزار شده در کشور که صحنه آزمون و تعیین سرنوشت ملت محسوب می شود، مردم نقش آفرینان اصلی در ایجاد شور و نشاط و تحقق اهداف عالی انقلاب بوده اند.
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال گذشته، شورای نگهبان، آرای فرد منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.
استان اصفهان به همراه اقلیت مذهبی ارامنه دارای 20 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان در دوره چهارم 21 عضو تعیین شد که طبق مصوبه مجلس، تعداد اعضای اصلی شورای شهر اصفهان در دوره پنجم 13 نفر خواهد بود.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.