به گزارش ایرنا، حجت السلام سید محمد طاهری شامگاه جمعه در همایش انتخاباتی حامیان دکتر روحانی در مسجد سجادیه شهرستان آران و بیدگل اظهارکرد: در گذشته در شرایط حصر کامل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته بودیم و رابطه ما با دنیا قطع شده بود.
وی ادامه داد: دولت روحانی یک لطف الهی بود که توانست با برجام فضای بسته را به فضایی رو به گشایش تبدیل کند به طوریکه غرب آن را یک شکست برای آمریکا دانست.
وی بیان کرد: همه ورود بی شمار گردشگرهای خارجی به کشور را لمس می کنیم که این گشایش فرهنگی ناشی از حل شدن مسائل بین المللی در دولت یازدهم است.
حجت الاسلام طاهری گفت: شاید هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم ولی باید بدانیم در گذشته اتفاقاتی صورت گرفته است که به تایید اقتصاد دانان از قافله پیشرفت در عرصه های مختلف عقب افتاده ایم و جبران آن نیاز به نیرو، امکانات و زمان دارد.
وی با انتقاد از استفاده ابزاری از دین در گذشته افزود: شعارهای زیبایی می شنیدیم ولی متاسفانه شاهد بی عدالتی بودیم که به عنوان لکه سیاه در تاریخ ثبت شد.
وی خطاب به کسانی که هنوز برای شرکت در انتخابات تردید دارند گفت: دوران بسیار سخت و حساسی داریم که اگر زمان را از دست دهیم مدیون آیندگان خواهیم شد.
این فعال سیاسی یکی از وظایف کنونی را ترغیب مردم برای حضور در انتخابات برشمرد و گفت: باید با رای به دکتر روحانی قافله را به سرانجام برسانیم.
وی با بیان اینکه حق مردم بیش از این است تصریح کرد: در دوره جدید از رئیس جمهوری مطالبه گری بیشتری خواهیم داشت و هم چنین تقاضای استفاده از نیروهای جوان که در کنار خود مشاوران با تجربه دارند خواهیم داشت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
سید مصطفی آقا میرسلیم، اسحاق جهانگیری ، حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی ، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
7408/7472
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.