یحیی عماری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخاباتی سید مصطفی آقا میر سلیم در شهرستان های ارومیه، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب، سلماس، خوی و ماکو فعال است.
وی افزود: جلسات پرسش و پاسخ با حضور اقشار مختلف جامعه در داخل و خارج از ستادهای این نامزد برگزار شده و زندگینامه، سوابق و برنامه های وی به طرفداران ارائه می شود.
وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی با سابقه بیش از 40 سال در کشور 'سید مصطفی آقامیرسلیم' را برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاشت جمهوری مطرح کرده است، گفت: این نامزد از مدت ها قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی تحلیل های کارشناسی درباره ویژگی های آذربایجان غربی را از صاحب نظران این استان دریافت کرده است.
وی ادامه داد: این نامزد مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی در نتیجه تعامل با کارشناسان بومی استان با فرصت ها و تهدیدهای آذربایجان غربی به خوبی آشنا شده است.
به گزارش ایرنا حزب یا جمعیت هیات های موتلفه اسلامی در سال 1342 هجری شمسی از ائتلاف گروه هایی از میان بازاریان و مکان های مذهبی سر برآورد.
اعضای هیات های موتلفه بدون این عنوان از مهر 1341 هجری شمسی در ارتباط نزدیک با امام خمینی ره بودند و فعالیت های گوناگون خود را در سه دسته عمده گروه مسجد امین الدوله، گروه اصفهانی ها و هیات مسجد شیخ علی پی می گرفتند.
هدف اصلی موتلفه، ساختن جامعه ای اسلامی از اعضا و طرفداران در درون تشکل است که نمونه باشد و همچنین پاسداری از ارزش ها و انقلاب اسلامی و راه امام خمینی ره در ایجاد امت بزرگ و سعادتمند اسلامی است.
هفته نامه 'شما' ارگان رسمی آن بوده و در زمان حاضر محمد نبی حبیبی دبیرکل و اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب است.
سید مصطفی آقا میرسلیم از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی است.
در زمان حاضر باید حزب موتلفه اسلامی را باید باسابقه ترین حزب سیاسی ایران نامید؛ داشتن دفتر و شعبه در همه استان های کشور از ویژگی های این حزب باسابقه است.
ارتباط گسترده و دائمی با روحانیت و تلاش در همراهی و اعلام موضع با آنان را باید به مختصات حزب موتلفه افزود.
این حزب در مجموعه جریان اصول گرا از جایگاه مهمی برخوردار است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
ستاد انتخابات کشور پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با صدور اطلاعیه ای اسامی 6 نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، افرادی هستند که صلاحیت آنان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
7129/2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.