**فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پشتوانه رای دکتر روحانی، مردم هستند که این پشتوانه باعث قدرت و تقوت دولت خواهد شد.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست که به عنوان یک مسلمان براساس حقیقت و واقعیت سخن بگویند.

**قدرت الله نوروزی، رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: شورای هماهنگی اصلاح طلبان اصفهان برای گزینش نامزدهای مورد حمایت خود جهت انتخابات شورای اسلامی شهر از سویی با کثرت نیروهای شایسته و از سوی دیگر با محدودیت مواجه بود.

**سید علی نکویی، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری در استان اصفهان گفت: آقای روحانی نظرش این است که ستاد انتخاباتی وی در استان ها در معرفی نامزدها برای شوراهای اسلامی شهر و روستا دخالت نکنند و به همین دلیل در معرفی نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر اصفهان دخالت نکردیم.

** اسامی نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان و اصولگرایان برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام شد.

**محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، از وجود بیش از 20 میلیون پرونده حقوقی در دستگاه های قضایی و نهادهای مرتبط با این دستگاه مانند شوراهای حل اختلاف خبر داد.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.