بی گمان کمتر کسی تصور می کرد که احمدی نژاد خود را بری انتخابات ریاست جمهوری نامزد کند، حرکتی که او انجام داد صحنه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری را با ابهامات بسیاری مواجه کرد.
احمدی نژاد با این اقدام یک بار دیگر نشان داد که غیرقابل پیش بینی است و این بر پیچیدگی اتفاقات پیش رو می افزاید اما حتی با وجود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، جدال اصلی میان طرفداران دولت و منتقدان آن است، منتقدانی که هرچند از برخی مشکلات اقتصادی نهایت بهره گیری را کرده و تلاش خواهند کرد تا بر طبل ناامیدی بکوبند تا شاید از این طریق از شمار آرای روحانی کاسته و او را در جلب افکار عمومی با چالش های اساسی مواجه کنند.
آنچه مسلم است انتخابات ریاست جمهوری این دوره بیش از هر زمانی حساس و مهم است. اصولگرایان کاندیدای مطرحی ندارند، اصلاح طلبان به تازگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از حامیان اصلی خود را از دست داده اند و احمدی نژاد خود را به عنوان قطب سوم معرفی می کند!
با این اوصاف، ایرانیان در 29 اردیبهشت ماه مقابل صندوق های رأی دو انتخاب بیشتر ندارند؛ یا به منتقدان دولت با توجه به سابقه ای که از آنها در ذهن دارند، رأی دهند و یا به روحانی اجازه دهند تا برنامه خود را با تدبیر و امید به پیش ببرد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.