به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان لنجان تصریح کرد: شعارهای انتخاباتی نباید موجب نادیده گرفتن دستاوردهای نظام شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داشته است، افزود: که این دستاوردها نباید تحت الشعاع یکسری شعار قرار گیرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در شعارهای انتخاباتی نباید انصاف نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مراجع تقلید از اینکه برخی از افراد سعی دارند در جامعه ناامیدی را پمپاژ کنند اظهار ناراحتی کرده ‌اند.
وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای داریم زیرا اگر مردم ما نسبت به آینده ناامید شوند هیچ کاری پیش نخواهد رفت.
زرگرپور تاکید کرد: اگر نا امیدی در جامعه القا شود و مردم ما نسبت و به پیشرفت کشورشان نا امید شوند، هرکسی رئیس‌جمهور باشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت های این استان در زمینه های صنعت، کشاورزی، گردشگری ، فناوری و علوم ، افزود: 10 درصد کارگران کشور در این استان قرار دارند و 15 درصد تولید ناخالص ملی، 70 درصد فولاد کشور 50 درصد صنایع ساختمانی، 60 درصد مصنوعات طلا در این استان تولید می شود.
وی با بیان اینکه در اصفهان ظرفیت‌ های خوبی وجود دارد که برخی از استان‌ ها آرزوی داشتن این ظرفیت ها را دارند، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها و دستاوردها نباید تحت الشعاع یکسری مباحث سیاسی و جناحی قرار گیرد.
زرگرپور بااشاره به ظرفیت های شهرستان لنجان گفت: لنجان ایرانی کوچک با مردمانی بزرگ است و هدف ما از حضور در این شهرستان قدردانی از زحمات مسئولان این شهرستان در سال گذشته بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: رویداد حماسه ساز سیاسی، اجتماعی فرهنگی بزرگی در پایان اردیبهشت رخ می‌دهد و استان اصفهان به عنوان یکی از مراکز طراز اول کشور می باشد.
استاندار اصفهان بیان کرد: در 29 اردیبهشت امسال در واقع چهار انتخابات در استان اصفهان برگزار می شود به همین جهت انتخابات اصفهان، از نظر تنوع و گستردگی و تنوع مکانی با سایر مناطق کشور متفاوت است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شکوه و ابهت انتخابات هم در صحنه داخلی و هم در عرصه سیاست خارجی تاثیرگذار است، اظهارکرد: انتخابات باشکوه ملت ایران در سطح بین الملل موجب می شود تا دشمنان نا امید، مأیوس و دلسرد شوند و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری ملت در این انتخابات نیز برای همین است. شهرستان لنجان با 245 هزار نفر جمعیت و 9 شهر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.