به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین آهنگران در این آئین اظهار داشت: حضور جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران در ستاد دکتر روحانی نشان می دهد که وظیفه ما سنگین تر از همیشه است و باید با حضور پرشور و با نشاط به تداوم راه اعتدال و عقلانیت بر فضای کشور تاکید کنیم.
این فعال سیاسی و نویسنده و پژوهشگر فقه و حقوق ادامه داد: همه ما باید اعتدال را الگو قرار دهیم و با همت مردم و خانواده شهدا روزهای خسارت بار دوره های گذشته را جبران کنیم.
وی با طرح این پرسش که چرا باید به روحانی رای دهیم افزود: دلایل متعددی از جمله ادامه راه اعتدال و عقلانیت، برجام و تعاملات جهانی، از بین بردن فضای امنیتی در کشور، کاهش تورم و رشد اقتصادی گوشه ای از دلایل است.
آهنگران تاکید کرد: برای این به دکتر روحانی رای می دهیم که رئیس جمهوری آینده ما برای صندلی های خالی در سازمان ملل صحبت نکند و با مذاکره و تعامل با دنیا موجبات پیشرفت کشور را فراهم کند.
وی بیان کرد: برای تداوم عقلانیت و اعتدال همه باید برای به پای صندوق کشیدن مردم تلاش کنیم و در فضای مجازی و حقیقی با گفت و گو با مردم این کار را انجام دهیم.
وی با بیان این که برگزاری مناظره ها نیز نقش مهمی در انتخاب صحیح مردم دارد افزود: متاسفانه عده ای وعده افزایش یارانه می دهند غافل از آنکه ضررها و تورم بعد از آن را نادیده می گیرند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.