به گزارش ایرنا، فرهاد قادریان روز یکشنبه در نشست خبری که در دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در اصفهان برگزار شد، افزود: تاکید حجت الاسلام رئیسی به ستادهای انتخاباتی خود در استان ها و هوادارانشان این است که براساس اخلاق و قانون فعالیت کنند.
وی افزود: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ستادهای خود خواسته است که از رفتارهای غیر اخلاقی که بیشتر در دوره تبلیغات انتخاباتی مصرف دارد و پس از آن هیچ تاثیری در حل مسائل و مشکلات مردم و کشور ندارد، خودداری کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در اصفهان با تشریح فعالیت های این ستاد، افزود: افزون بر این ستاد، سه ستاد مستقل به نام های ستاد جوانان، ستاد بانوان با عنوان ' یاس ' و ستاد حبیب ابن مظاهر برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی در اصفهان تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری، هماهنگی و هدایت ستادهای مردمی است، افزود: هر کس به هر نحوی که بخواهد به حمایت از نامزد مورد حمایت این ستاد، کار کند در حد وسع و توانمان از او حمایت خواهیم کرد .
قادریان ادامه داد: ستادهای تبلیغاتی فرعی برای این نامزد ریاست جمهوری در 15 منطقه شهر اصفهان و در هر شهرستان استان نیز یک ستاد مرکزی تشکیل خواهد شد.
وی افزود: ستادهای فرعی در شهرستان های استان نیز متناسب با وسعت شهرستان ها تشکیل خواهد شد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در اصفهان افزود: این ستاد برای استفاده از تمام طیف های مختلف مردم با سلایق و نگاه های مختلف که علاقه مند به این نامزد هستند، دعوت به همکاری می کنیم.
وی با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری ستاد این نامزد ریاست جمهوری در اصفهان از جمعی نخبگان و کارشناسان آگاه به مسائل تشکیل شده است، افزود: ما براساس یک تکلیف الهی، و وظیفه ای اجتماعی و شرعی به میدان رقابت انتخاباتی نگاه می کنیم و راهبرد اصلی این ستاد در این رقابت، تقوا و طهارت است.
قادریان اظهارکرد: تعبیر ما از تقوا این است که در این رقابت، تخریب و تهمت انجام نشود و ستاد حجت الاسلام رئیسی از اعمال سلیقه های گروهی دور باشد.
وی اضافه کرد: تعبیر ما از طهارت نیز این است که از منابع مالی پاک و حلال در تبلیغات استفاده شود و امکانات عمومی و شُبهِناک برای نامزد مورد حمایت ما مورد استقاده قرار نگیرد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در اصفهان با بیان اینکه تامین منابع مالی تبلیغاتی این استاد بصورت غیر شرعی، خط قرمز ماست، افزود: آقای رئیسی در جلسه ای که با مسئولان ستاد انتخاباتی خود داشت، اعلام کرد که منزل پدری خود در مشهد را فروخته است و برای تبلیغات انتخاباتی هزینه خواهد کرد.
وی اظهارکرد: ستادهای مجازی نیز برای حمایت از حجت الاسلام رئیسی راه اندازی شده است و مردم می توانند با مراجعه به این ستادها، نظرات ، مشکلات و ایده های خود را به این نامزد اعلام کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی افزود: از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات این نامزد استفاده خواهد شد و تا کنون 2 کانال تلگرامی برای اطلاع رسانی از برنامه های این ستاد راه اندازی شده است.
قادریان با اشاره به اینکه تا زمان پایان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برگزاری چهار همایش شهری و سه همایش استانی برای هواداران این نامزد در استان اصفهان برنامه ریزی شده است، افزود: همایش اصلی هواداران حجت الاسلام رئیسی با حضور این نامزد برنامه ریزی شده است.
وی درباره زمان سفر این نامزد به اصفهان نیز گفت: زمان این سفر هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در آخرین روزهای مهلت مقرر برای تبلیغات نامزدها به اصفهان سفر خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در اصفهان درباره پیش بینی نتایج انتخابات گفت: ارزیابی اقبال مردم از برنامه نامزدها زود است و هنوز نمی توان در این باره پیش بینی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و نامزد اصلح و کارآمد که برای نظام و مردم مفید باشد، توسط مردم انتخاب شود.
قادریان درباره آغاز به کار ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی افزود: فعالیت ستاد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان امشب طی مراسمی آغاز می شود و ستادهای شهرستانی نیز از فردا فعالیت خود را شروع می کنند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهموری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29اردیبهشت برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار: اصغر دواتگر - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.