به گزارش ایرنا، طرح توسعه بخش های اورژانس و خدمات تصویربرداری پزشکی این بیمارستان در راستای طرح تحول نظام سلامت و در فضایی به مساحت حدود هشت هزار و 500 مترمربع در سه سال گذشته انجام شده است.
وزیر بهداشت علاوه بر افتتاح طرح توسعه این بیمارستان از بخش های مختلف آن بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و مسائل آن قرار گرفت.
مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی آیت‌الله کاشانی در غرب شهر اصفهان در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و زیربنای 32 هزار مترمربع دارای تخصص‌های ارتوپدی، جراحی اعصاب، داخلی اعصاب و ام اس، گوش و حلق و بینی، جراحی فک، صورت و جراحی عمومی است.
این مرکز دارای 6 بخش بستری، 6 بخش ویژه(آی سی یو) مجهز و 2 مجموعه اتاق عمل و کلینیک ویژه است.
تعداد مراجعان اورژانسی این بیمارستان روزانه 140 تن و ماهیانه بطور میانگین 4 هزار و 200 تن است.
در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 70 درصد فضای فیزیکی بیمارستان آیت الله کاشانی با هزینه‌ بیش از 23 میلیارد ریال در سال‌های 93 تا 95 بازسازی شد.
سهم مشارکت خیران در خرید دستگاه پیشرفته تصویربرداری ام آر آی این بیمارستان نیز بیش از 20 میلیارد ریال است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود، 20 طرح مختلف آموزشی، درمانی و پزشکی را در استان اصفهان افتتاح کرد.
از جمله این طرح ها می توان به تالار نفیس، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مجموعه چندمنظوره آموزشی و مرکز آزمون تدبیر، ساختمان 150 تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی خورشید اصفهان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی، 12 پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و 2 مرکز تصویربرداری پزشکی در نجف آباد و لنجان اشاره کرد.
ت/3011/ 6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.