به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل اظهار داشت: به دنبال اعلام پخش مناظره ها بصورت غیر زنده شاهد شکایت مردم و بعضی کانیداها بودیم که خوشبختانه نظر کمیسیون تبلیغات انتخابات تغییر یافت و شاهد برگزاری مناظره انتخاباتی از امروز هستیم.
وی افزود: برگزاری زنده مناظره ها پیامدهایی چون کاهش هزینه های تبلیغات، آشنایی مردم با قوت و ضعف کاندیداها شده و در نهایت انتخاب آگاهانه و هوشیارانه مردم را در پی دارد.
وی بیان کرد: البته کاندیداها باید مراقب باشند تا این مناظره ها باعث جوسازی نشود و تهمت، افترا و رفتارهای خلاف واقع صورت نگیرد و بر طبق شرع و قانون باشد.
امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به این که راهبردهای انتخاباتی تعریف شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب باید مد نظر همه باشد و افزود: ایشان بر صیانت از سلامت انتخابات، حمایت از قانون، مشارکت پرشور، امنیت در انتخابات و انتخاب شخصی که آرمان های نظام را اجرا کند تاکید داشتند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور همه گرایش های سیاسی و گروه ها در انتخابات تاکید دارند اظهار داشت: با توجه به این راهبرد انتخابات برای همه مردم است که باید در آن مشارکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک در پیش رو بودن دو روز کارگر و معلم بیان کرد: کار و کارگر از نظر اسلام ارزش بالایی دارد و ما نباید در این زمینه فقط شعار بدهیم.
موسوی ادامه داد: باید دولتمردان آستین بالا زده و با همت بالا و جدیت مشکلات اقتصادی را شناسایی و حل کنند و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند تا شاهد رونق فضای کسب و کار در جامعه باشیم.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.