به گزارش ایرنا ،‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان اظهار داشت: مردم ایران انتخابات را یک وظیفه می دانند و همیشه با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز همانگونه رفتار خواهند کرد.
وی افزود: مردم و مسئولان کشور باید اتحاد خود را حفظ کنند و بدانند با حفظ وحدت و حضور پرشور می توان دشمنان را از فکر تعرض به کشور باز داشت.
وی با بیان این که مقام های کاخ سفید به مقابله با تهدید و نفوذ به ایران تاکید دارند افزود: آنان غافل هستند که نفوذ ایران در جهان به برکت اسلام خواهی و حق مداری ایران است.
وی بیان کرد: دولتمردان آمریکا باید بدانند که اراده ملت ایران خلل ناپذیر است و ملت انقلابی بطور یکپارچه در مقابل زورگویی های استکبار ایستاده است.
وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسئولان نظام در روز عید مبعث تصریح کرد: معظم له به نامزدهای ریاست جمهوری توصیه کردند که برای نجات کشور و توسعه اقتصادی نگاه به بیرون مرزها نداشته باشند و به توانایی و ظرفیت های داخلی تکیه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روزهای کارگر و معلم اظهار داشت: کارگران و معلمان دو قشر زحمت کش کشور هستند که مسئولان کشور باید به این نکته توجه داشته باشند.
وی با بیان این که شاگردان و دانش آموزان امانت الهی در دست معلمان و اساتید حوزه های علمیه هستند افزود: معلمان باید در زمینه انتقال علم و دانش به شاگردان از هیچ کوششی دریغ نکنند چون آینده کشور در گرو توانمندی علمی و عملی آنان خواهد بود.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.