به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر با بیان این که در بین 6 نفر از تایید صلاحیت شدگان از قشر روحانیت، سیاستمدار و متخصص وجود دارد تصریح کرد: هرکس اکثریت آرا را کسب کرد آن شخص رئیس جمهوری خواهد بود.
خطیب جمعه اردستان خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: در تبلیغات قطعا رعایت قانون و موازین شرعی را خواهید کرد و شان و منزلت یک شخصیت در حد ریاست جمهوری را حفظ می کنید.
دهشیری گفت: باید منافع ملی را مدنظر قرار داد و از گفتن سخن خلاف و وعده های بی مورد خودداری کرد و تلاش شود کشور به سوی اعتدال پیش برود.
امام جمعه اردستان در خصوص انتخابات شوراها نیز گفت: همه کسانی که از سوی دستگاه های مربوطه صلاحیت آن ها تایید شد در واقع صلاحیت عضویت در شورا را دارند لذا باید طبق قانون و مقررات به تبلیغ بپردازند و هر کس اکثریت آرا را کسب کرد مورد پذیرش دیگران قرار گیرد.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرماندهان ارتش و خانواده آن ها گفت: همانطور که ایشان فرمودند سال هاست که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است و دشمن تلاش دارد از این طریق ایران را تحت شعاع قرار داده و وادار به تسلیم کند.
دهشیری افزود: دشمن می داند از طریق نظامی قادر به شکست ایران اسلامی نیست لذا مسئولان آمریکا هرکدام سخن از تحریم جدید می کنند و می طلبد بحث اقتصاد مقاومتی در کشور به صورت جدی عملیاتی شود.
امام جمعه اردستان به مساله تبلیغات غرب برعلیه دولت سوریه و مساله شیمیایی در ادلب اشاره کرد و افزود: آن ها می دانند این تروریست ها هستند که از سلاح شیمیایی استفاده کردند ولی آن را به گردن دولت سوریه می اندازند تا به بهانه آن رژیم سوریه را تحت فشار قرار دهند.
وی حمله تروریستی در فرانسه را مورد اشاره قرار داد و گفت: حمایت های آشکار و پنهان غرب از تروریست ها باعث شده آن ها به خود اجازه دهند دست به حملات تروریستی در کشورهای اروپایی بزنند.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.