به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز به واقعه حمله آمریکا به ایران در سال 59 و گرفتاری نیروهای متجاوز در کویر طبس اشاره کرد و شکست آمریکا را ناشی از تحقق آیات الهی و وعده خداوند دانست.
وی این اتفاق را نشان دهنده ضعف قدرت ها و از جمله آمریکا در برابر اراده الهی دانست و افزود: هر نوع توطئه از جانب آنان از بین خواهد رفت و به ناکامی خواهد کشید.
خطیب جمعه نطنز تاکید کرد: آمریکا هرگز با ما وارد جنگ نظامی و فیزیکی نخواهد شد چرا که شجاعت و درایت رهبری و نیروهای مسلح ما چنین اجازه ای نخواهند داد و سخن گفتن از امکان جنگ، دروغ و فریبی از جانب دشمنان بیش نیست.
امینی روحیه شهادت طلبی نیروهای جبهه مقاومت و رهبری خوب را از جمله عوامل پیروزی و قدرت جبهه مقاومت دانست و ملت ایران را چون سی و هشت سال گذشته همچنان به صبر و تحمل سختی ها و پشتیبانی از نظام اسلامی دعوت کرد.
وی با اشاره به انتخاب و تایید شش تن از داوطلبان از سوی شورای نگهبان جهت تصدی ریاست جمهوری، مسئولیت مردم در انتخاب درست و توجه به منافع ملی را یادآور شد.
وی تصریح کرد: اگر کسی جاسوس نیست و دل در گرو دشمنان ندارد باید آن چه شورای نگهبان تایید می کند بپذیرد و برخی به بهای حمایت از برخی عناصر مغرور و کم عرضه دین خود را به باد ندهند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.