به گزارش ایرنا، علیمحمد یوسفیان روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آران و بیدگل افزود: در این راستا آگاه سازی، افزایش شناخت و حساسیت مردم و جذب مشارکت و همکاری آن ها در زمینه پیشگیری و کنترل بحران ها، از اثر بخش ترین راهکارها و بسیار ضروری به نظر می رسد.
وی تصریح کرد: جهت توانمند سازی حوزه مدیریت بحران شهرستان، اداره ها باید با فعال سازی واحد مدیریت بحران خود و به روز رسانی بانک اطلاعات نیرو و امکانات، شناسایی حوادث و نقاط آسیب پذیر حوزه فعالیت خود و تهیه سناریوی پیشگیری و مقابله با آن اقدام کنند.
وی با تاکید برتشکیل منظم جلسات و کار گروه های تخصصی و مانورهای تمرینی تاکید کرد: اجرای طرح های موثر در مدیریت بحران، تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی و ارتقای سطح دانش با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در این زمینه ضروری است که باید عملی شود.
یوسفیان خاطرنشان کرد: با شرایط موجود و با نگاهی به کشورهای موفق در مدیریت بحران باید در برنامه ریزی های آتی موضوع مدیریت بحران جامعه محور ، افزایش شناخت و آگاهی دقیق از ابعاد مختلف و عوامل ایجاد بحران ها و استفاده از ظرفیت های بالقوه مردم به عنوان راهکار های مهم جهت عبور از بحران ها ، مورد توجه قرار گیرد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.