به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اجتماع جامعه بانوان جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان چهارشنبه شب در مسجد انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلابی باید به صورت جدی مورد تأکید دلسوزان انقلاب قرار گیرد، اظهار داشت: اختلاف میان نیروهای انقلابی سم کشنده است و اتحاد، انسجام و وحدت حول محور انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر انقلابی‌گری باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید مهدی ابطحی با اشاره به لزوم پیاده‌سازی مدیریت انقلابی در کشور گفت: وظیفه ما این است که آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب قرار دارد را عملی کنیم، در این راستا مدیریت انقلابی و جهادی باید مدنظر قرار گیرد.

ناتوانی دولت در اشتغال‌زایی و بهبود معیشت مردم

عضو ستاد بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم استفاده از سرمایه‌ اجتماعی برای دست یابی به اهداف جامعه اظهار داشت: در هر جامعه‌ای اگر نیروی انسانی به عنوان سرمایه اجتماعی شناخته شوند می‌توان در به اوج رسیدن آن جامعه نقش آفرینی کرد.

باجلان افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران نیز به وسیله همین سرمایه اجتماعی که مردم بودند محقق شد و امروز نیز همین سرمایه اجتماعی است که سبب سرافرازی جمهوری اسلامی و به رخ کشیدن قدرت این نظام در جهان شده است.  

عضو ستاد بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال این است تا وحدت یکپارچه را میان نیروهای انقلابی رقم بزند، تصریح کرد: امروز وضعیت معیشت مردم، اشتغال، و محیط زیست نشان دهنده ضعف دولت در تحقق خواسته‌های جامعه است.

باید دولتی بر سر کار بیاید که آرمان‌های انقلاب اسلامی را در جامعه پیاده کند

عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم با تأکید بر حفظ وحدت میان نیروهای انقلابی گفت: حرکت ایجاد شده همان مسیری است که در دوران دفاع مقدس بسیجیان در پیش گرفته بودند.

کرمی ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس قد علم کرده و از آرمان‌‎های انقلاب و امام راحل دفاع کردند، امروز نیز متوسل به همان شعارها هستیم، همان طور که در دفاع مقدس نیروهای مردمی حضور داشتند در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز حضور مردم مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به این دلیل رقم خورد که آرمان‌های امام (ره) در اسلامی کردن جامعه پیاده سازی شود، امروز نیز باید دولتی بر سر کار بیاید که آرمان‌های انقلاب اسلامی را در جامعه پیاده کند، مردم همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و اکنون نیز با همکاری هم در انتخابات پیش رو باید مسیری را رقم بزنند که سرانجام آن رضای خدا و امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان به بررسی ساز و کار فعالیت‌های این جبهه پرداخته و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. همچنین بیانیه کانون بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این مراسم قرائت شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623582
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.