**نخستین کنفرانس بین المللی «اینترنت اشیا، کاربردها و زیر ساخت­ها» با حضور جمعی از استادان، پژوهشگران و دانشجویان این رشته، روز چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان آغاز شد.

**علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شهرک صنعتی آران و بیدگل گفت: دولت در حالی برنامه ریزی است تا 50 درصد تخفیف در پرداختی های سرمایه گذاران به دولت بعنوان مشوق برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی در نظر گرفته شود.

**تعداد کل ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در سال 95 با 184 هزار و 720 ماموریت نسبت به سال 94 با 158 هزار و 129 ماموریت با افزایش 17 درصدی همراه بوده است.

**دکتر محمد کشتکار معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هیچ موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از ابتدای امسال تاکنون در استان مشاهده نشده و این بدان معناست که تلاش ها برای کنترل این بیماری به ثمر رسیده است.

**پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام عصر سه شنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح شد.

**جمشید علی بابایی مدیر آهن سازی واحد احیا مستقیم فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارکنان این شرکت، تولید آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم آن از مرز 114 هزار تُن گذشت.

**نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با رویکرد 'نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن' اول اردیبهشت امسال در تالار ادب اصفهان برگزار می شود.

**علی قاسم زاده معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: برنامه های امسال 'هفته اصفهان' با رویکرد محله محور برگزار می شود.

**سرهنگ صادق کاظمزاد، فرمانده انتظامی نایین از کشف 10 نفر شتر قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

**کیفیت هوای اصفهان، امروز سه شنبه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس شامل کودکان، بیماران و کهنسالان قرار دارد.

گ/6994*خبرنگار: آرزو فلاح*
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.