مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با صبای قم در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشبختانه سپاهان این روزها در وضعیت به مناسبی به سر می‌برد و در کمال آرامش به مصاف صبا در قم می‌رویم.

وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای این دیدار تصریح کرد: محمود قائد رحمتی، حامد بحیرایی و حسین فاضلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه محرومی را برای این دیدار نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه سپاهان تا قبل از دیدار با صبا، بیان کرد: امروز ساعت 11 آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان برگزار می‌کنیم و پس از تمرین به شهر قم سفر می‌کنیم.

وی درباره روند روبه‌رشد سپاهان از زمان ورود زلاتکو کرانچار به این تیم، گفت: نتایج کسب شده در 3 بازی اخیر گویای عملکرد فنی کرانچار و ادامه دهنده حرکت ویسی در سپاهان است.

اخوان با بیان این‌که کار سختی برای ایستادن در رتبه چهارم جدول داریم، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها در تکاپو و رقابت نزدیک با یکدیگر هستند و جایگاه ما بستگی به نتایج ما و سایر رقبای سپاهان دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره ثبت قرارداد 6 ماهه کرانچار و این‌که این قرارداد برای فصل آینده تمدید خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: ادامه فعالیت این مربی کروات به نظر خود کرانچار و تعامل با باشگاه سپاهان بستگی دارد و این‌که هم باشگاه و هم شخص زلاتکو کرانچار بایستی به ادامه فعالیت راضی باشند.

وی درباره صحبت‌هایی مبنی بر درگیری لفظی شجاع خلیل‌زاده با چند تن از هواداران سپاهان در تمرینات روزهای گذشته این تیم و این‌که شجاع در دیدار مقابل گسترش با دسته گل به سمت هوادران سپاهان رفت، گفت: این حواشی آن‌طور که مطرح شده است به هیچ عنوان درست نیست و اگر او علاقه‌مند به حضور در سپاهان نبود، نیم فصل این تیم را ترک می‌کرد.

اخوان ادامه داد: شجاع تا کنون هیچ قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده و تا این لحظه به فعالیت خود در سپاهان ادامه می‌دهد و ادامه فعالیت او در سپاهان به نظر سرمربی و خودش بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت سرور چپاروف و ادامه فعالیت او با سپاهان برای فصل آینده نیز، تصریح کرد: این بازیکن با استقلال قرارداد داخلی دارد و علاقه‌مند به بازی در اصفهان است، اما ادامه حضور چپاروف در سپاهان به تعامل با باشگاه سپاهان و نظر قطعی باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بستگی دارد و باید منتظر شروع فصل نقل‌ و انتقالات باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622275
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.