*** چهارمین همایش بین المللی و ششمین همایش سراسری تازه های غدد و متابولیسم افتتاح شده و به مدت سه روز با حضور پزشکان، دانشجویان و استادان داخل و خارج کشور از جمله از کشورهای امریکا و آلمان و دیگر کشورهای اروپایی در مرکز همایش های علمی تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
سومین دوره از این همایش در اردیبهشت ماه سال 94 برگزار شد.
ارائه آخرین یافته های علمی پژوهشی در زمینه اختلالات غدد درون ریز و متابولیسم و فراهم کردن بستر لازم برای تبادل نظر متخصصان و صاحبنظران رشته فوق تخصصی غدد و سایر رشته های وابسته از اهداف این همایش است.

*** مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا، کاربردها و زیرساخت در تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
نخستین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیا، کاربردها و زیرساخت با هدف ایجاد امکان تبادل نظر و اطلاع یافتن از آخرین فعالیت های پژوهشی و کاربردی در حوزه اینترنت اشیا در ایران و جهان و گسترش پژوهش، کاربرد و کسب و کار اینترنت توسط دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
محورهای این کنفرانس شامل اینترنت اشیا، انسان و جامعه، پردازش هوشمند و کلان داده ها، اقتصاد ، کارآفرینی و اینترنت اشیا، فناوری های ارتباطی و اینترنت اشیا، اینترنت اشیا امنیت و حریم خصوصی، استاندارد ها و پروتکل های اینترنت اشیا، محیط های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، خدمات و کاربردهای مبتنی بر اینترنت اشیا، ساختارها و سامانه های مرتبط با اینترنت اشیا و سخت افزارها، سیستم های عامل و میان افزارهای اینترنت اشیاست.

*** نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته سلامت و افتتاح دومین دوره پودمانی خبرنگاری سلامت در تالار زیتون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
هر ساله روز هفتم آوریل مصادف با 19 فروردین بعنوان روز جهانی بهداشت در کشورهای مختلف جهان گرامی داشته می شود .

*** اولین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان با حضور فرماندار در سالن جلسات فرمانداری اصفهان تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.